Numeroloģijas lekciju programma
Cilvēka psiholoģiskais portrets skaitļu valodā
(Priekšzināšanas nav nepieciešamas)
1. Ievadlekcija. 2024.gada 04.septembrī plkst.18:00 Zoom.
1.1.
Pamatjēdzieni
cilvēka individuālā koda un matricas sastādīšanai, ciparu pamatnozīmes.
1.2.
Īss
kopsavilkums par numeroloģijas kursu.
2.
Dzimšanas
dati Pitagora sistēmā.
1.3.
Dzimšanas
datu matricas sastādīšana.
1.4.
Dzimšanas
datums – rīcība, uzvedība – rakstura izpausme.
1.5.
Dzimšanas
mēnesis – motivācija rīcībai, sajūtu līmeņa komforta sasniegšanai.
1.6.
Dzimšanas
gads – draugu, līdzīgi domājošo izvēle; cilvēka realizācija sociumā.
1.7.
Personas
cipars – mēraukla, ar ko visu mērām; ko mēs vēlamies iegūt sev.
1.8.
Cilvēka
dzīves uzdevums (dzīves ceļš; liktens cipars) – karmiska informācija, kas šajā
dzīvē jārealizē;
1.9.
Nākotnes,
pagātnes kodu variācijas divu cilvēku enerģētiskās sasaistes noteikšanā;
1.10.
Enerģētiskie
pārbaudījumu līmeņi.
3.
Ciparu
pamatnozīmes.
3.1.
Ezotēriskā pamatnozīme.
3.2.
Neitrālie, draudzīgie un spriedzes cipari.
3.3.
Ciparu skaidrojums atkarībā no to atrašanās vietas cilvēka dzimšanas datos.
4.
Matricas
kopējā analīze - rindas, kolonnas, diagonāles, krusts, dzīvības kvadrāts,
ārējie stūri.
5.
Dzimšanas
datu matricas analīze:
5.1. “1” - rakstura stingŗība,
griba, ego – cik lielā mērā cilvēks ir gatavs to paust;
5.2. “2” – cilvēka spēja uzkrāt
saules (Visuma, dievišķo) enerģiju;
5.3. “3” – informācijas uztveres un
apstrādes īpatnības;
5.4. “4” – seksuālā, radošā
enerģija; veselība;
5.5. “5” – elastība, cilvēka spēja
pielāgoties apkārtējai videi un apstākļiem;
5.6. “6” – praktiskās iemaņas,
cilvēka spēja realizēt savas idejas pašam;
5.7. “7” – dotības un talanti,
radošais potenciāls; attiecības ar smalkmateriālo pasauli;
5.8. “8” - karmiskie uzkrājumi; spēja mīlēt – izpaust un
pieņemt jūtu izpausmes;
5.9. “9” – vajadzība izzināt pasauli, paplašināt
redzesloku; pieķeršanās dzīves vai darba vietai.
6.
Jaunā
laikmeta bērni (dzimšanas gads 2000 un +).
7.
Divu
matricu saderības analīze.
8.
Enerģijas
pārpludināšana, lai aktivizētu “snaudošo” ciparu enerģiju.
9.
Cilvēka
vārds un uzvārds – caur to mēs izmantojam savus resursus – matricu - dzīves
ceļa realizēšanai.
10. Pilns cilvēka individuālais
kods.
11. Virsotnes un pārbaudījumi.
12. Individuālais gads, mēness, diena.
13. Praktiskās
nodarbības matricas datu interpretācijā.